Czas prania

03:02

Przy małym dziecku prania jest mnóstwo, każda mama wie o czym pisze :) Nawet codziennie.
Dlatego proszki,płyny , kapsułki schodzą jak świeże bułeczki. Jak Ola była mała używaliśmy wtedy proszku lovely i 5 kg starczyło nam  do roku czasu . Później przyszedł czas na proszki normalne i teraz schodzi to dwa razy szybciej . Testowaliśmy w naszym praniu już kapsułki , proszki.Niestety do kapsułek się nie przekonałam.Używałam kapsułek z Persila , jak dla mnie kompletne NIE !
- zbyt intensywny zapach
-nie rozpuszczały się do końca
Lecz przy kolejnych zakupach pomyślałam " Zaryzykuje jeszcze raz " , tym razem postanowiłam kupić kapsułki z Vizira





                                                                                                 Mama Olenki

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images