Nasza Baza

01:05




  Każdy jako dziecko budował namioty , bazy , statki ... Rozkładaliśmy z bratem koce na stołach i przykładaliśmy czymś ciężkim ,żeby się trzymało. Bawiliśmy się godzinami w takich namiotach . U nas  Ola ciągle woła " Mamo , zrób mi namiot " . Lecz niestety u nas jest duża odległość miedzy meblami i nie da się tak.
Szukałam tipi , tego popularnego ostatnio . Bardzooo dużo ofert , miałam już zamawiać , lecz cena 300-400 zł to jednak dużo. Nie mogłam narazić naszego budżetu domowego na tak duży wydatek , a przede wszystkim nerwów męża :)
Inni budują , szyją i mają , dlaczego i ja mam nie zrobić takiego swojego ? Nie musi być trudne . Kupiłam kije , kupiłam w sh  pościel , gdyby nie wyszło , nie będzie szkoda . Szyjemy.
Przymiarka , prujemy i znowu szyjemy ...
Jest ! Udało się .
Złożyłam i jest :) Oli baza już jest .
Myślę ,że wyszło nawet całkiem , całkiem .
Koszt naszego tipi :
-4 kije 29,96 zł (praktiker )
- Pościel 4 zł (sh)
razem wyszło niecałe 34 zł
Dno mamy ze starej kołderki Oli .

   













Ola :
Bluzeczka - smyk
Spodenki - H&M

Cotton balls - biedronka
Poduszka kokarda - sh
Poduszka kubuś - smyk


                                                              MamaOlenki

                                                                    

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny pomysł z tą Waszą bazą :) Śliczne zdjęcia oraz córeczka , pozdrawiam :) http://kamilalipska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza super sprawa, ja jako dziecko brałam 4 krzesła, 2 duże koce i zabawa trwała całe wieczory, a krzyk, gdy trzeba było oddać krzesła nawet tygodnie haha :)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam http://52sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn zwariowałby na widok takiego wspaniałego tipi! Jesteś bardzo kreatywna.
    Wnioskuję, że jesteś już "po", ale i tak zapraszam: slubneimpresje.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te wasze tipi !
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł i fajne wykonanie... wszystkie dzieciaki chyba uwielbiają "namioty" nawet z koca i 2 krzeseł ;)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images