Zatrzymaj chwilę

02:39


Uwielbiam zdjęcia ! Uwielbiam je w każdej ilości , ale tylko te prawdziwe , papierowe . Mogłabym oglądać godzinami , u każdego , swoje po 10 razy. Teraz mamy takie technologie ,że zdjęcia na aparacie czy komputerze zastępują te prawdziwe.
Kiedyś aparatem zrobiłaś jedno zdjęcie dziecku z misiem , bo klisza by się skończyła , a szkoda klatek. Dzisiaj robisz ich 20 a różnią się tylko pozycją głowy  lub ruchem ręki.
My zaopatrzyliśmy się we własny sprzęt. Urządzenie wielofunkcyjne , drukarka , skaner, kopiarka . Jeszcze jak byłam w ciąży mieliśmy bardzo dużo zdjęć do wywołania , jeździliśmy trochę więc i zdjęcia się uzbierały. Chcieliśmy móc wywołać nawet po 5 zdjęć kiedy chcemy. Zdecydowaliśmy się na HP Deskjet Ink Advantage , drukarka przystosowana do drukowania zdjęć .Wymiana tuszy niedroga , cena drukarki też okazyjna więc kupiliśmy. Teraz możemy każdy moment złapać na papier i schować , schować w album. Kiedyś siądziemy i będziemy wspominać

  
 







                                                                           MamaOlenki

You Might Also Like

14 komentarze

  1. album to wspaniała sprawa!
    http://adziax3.blogspot.com/2015/12/konkurs-1.html KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album! Pamiątka do końca życia <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , własnie , komputer może szlag trafić i po zdjęciach :)

      Usuń
  3. Piękny album. Sama muszę ogarnąć moje zdjęcia i wydrukować je, a następnie nadać chwilom albumową oprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdjęcie bez wydrukowania i włożenia do albumu to nie to zdjęcie :)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam zdjęcia :) Zawsze wywołuję, nie lubię oglądać ich na komputerze. Takie w albumie mają jakąś magię w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszystko jest "komputerowe " , a gdzie listy ? wywoływanie zdjęć ? Właśnie o tym się zapomina . Pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam mieć zdjęcia wydrukowane w albumach i wywołuję zdjęcia na bieżąco po każdej wycieczce czy imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! Śpieszmy się zachowywać momenty, bo i dzieci rosną i czasu potem brakuje. Znam to z autopsji. Zanim się obejrzałam nazbierała mi się taka sterta zdjęć, że trudno to teraz ogarnąć... Trzeba to robić po trochu, regularnie, a uda się ogarnąć zdjęciowy chaos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , zdjęć przybywa a potem 200 na raz do wywołania :) Dlatego ja po parę sztuk co jakiś czas drukuję :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. album to bardzo fajna sprawa ;) miło jest usiąść i wrócić do tego co było

    OdpowiedzUsuń
  8. Z taką drukarką świetny pomysł, ja sama muszę pomyśleć nad nią żeby wprowadzić do mojej oferty fotograficznej już wywołane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi jeszcze podać model drukarki i powiedzieć skąd zamawiacie papier do wydruku zdjęć? :)

      Usuń
    2. Model drukarki to HP Deskjet Ink Advantage , a papier zamówiony był z allegro :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images