Projekt: Pokój dziecka #1

09:50

Witam was serdecznie, od dłuższego czasu jesteśmy na etapie urządzania Oli pokoiku. Tego właściwego urządzania, ponieważ wcześniej miała rzeczy z "odzysku". Teraz szukając mebli które będą estetyczne, praktyczne i zarazem piękne natknęłam się na http://www.meblenizio.pl/ . I zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Zresztą sami zobaczcie, wiem że to będą te meble u Oli w pokoju. Wiem też,że cena troszkę powala lecz wiem,że warte swojej ceny. Prawdziwe drewno. Zapraszam do oglądania paru inspiracji:








       

 


                                                                                                  MamaOlenki

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pamiętam ten dreszczyk, kiedy urządzaliśmy pokoje naszych dzieciaków, sympatycznie wtedy nam się rodzinnie współpracowało. :) Mebelki bardzo ładne i wydają się praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z mężem w drugą stronę prowadzi, do kłótni :) Hehe Mamy dwa różne zdania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jak na żywo musi wyglądać :) Jeszcze piękniej

      Usuń
  3. Piękne te meble. Szczególnie ten fotel bujany, który jest moim marzeniem. Niestety przestrzeń w pokoiku mojej córeczki jest tak mała, że muszę ograniczać się do minimum. Ale szydełkowa pufa, jak na ostatnim zdjęciu, na pewno się w nim znajdzie, bo moją pasję do rękodzieła zaznaczam w każdym kącie mieszkania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, ja również sama "tworzę " takie rzeczy od jakiegoś czasu :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images