15 faktów o mnie :)

12:06

Niby trochę już mnie znacie , czytacie. Są czytelnicy stali , są i nowi , dlatego dzisiaj 15 faktów o mnie :)
Zapraszam
1.Nerwowa - tak moja wielka wada , jestem bardzo nerwowa , wybucham złością bardzo często , chociaż staram się trzymać te nerwy
2. Śpioch - mój mąż się z tym zgodzi w 100 % :) uwielbiam spać . Mogłabym spać w południe , a wieczorem już o 20 z powrotem mogę być w łóżku :)
3.W gorącej wodzie kąpana - jak coś wymyślę to musi być już !
4.Emocjonalna - bardzo łatwo mnie wzruszyć zwłaszcza jeżeli chodzi o moją rodzinę , moje dziecko
5. Nie lubię pożyczać - wolę sama sobie kupić nową rzecz , bo boje się ,że komuś zniszczę
6.Nie lubię samotności - zawsze potrzebowałam przebywać między ludźmi
7.Lubię zmiany - u mnie nie może być długo tak samo , jak w życiu i w domu |
8.Przywiązuję się do rzeczy - nawet jeżeli wymieniamy wystrój w domu to stare rzeczy chowam :)
9.Boję się oglądać horrorów 10.Leniwa :)
11. Gaduła - uwielbiam nadawać
12.Uwielbiam słodycze 13.Gołąbki - mojej teściowej są dla mnie zgubą :) najlepsze
14.Artykuły dziecięce - jestem uzależniona od zakupów dla Oli
15.Rodzinne chwile - kiedy jesteśmy naszą trójką razem

 To by było na tyle , jeżeli chcecie się więcej dowiedzieć piszcie a na pewno odpowiem :)

                                                                       MamaOlenki

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Widzę że mamy wiele wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wrażenie, że wszyscy mamy podobne wady :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! Fajnie, że możemy się czegoś o tobie dowiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images