Przyjaciele

14:52

          Od najmłodszych lat mamy koleżanki , kolegów , znajomych. Te przyjaźnie z przedszkoli, szkół , studiów ciągną się przez czas dopóki Ty .. Nie zostaniesz mamą , mężatką . Masz koleżankę , która wpadnie do Ciebie na kawę raz na jakiś czas  , o innym wyjściu nawet nie ma mowy , bo przecież jak Ty będziesz się bawiła na dyskotece skoro masz już dziecko ? Na piwo idą , ale po Ciebie nawet nie dzwonią , bo mąż .
         Przyjaciel z którym mogłaś pogadać o wszystkim,wiązał z Tobą większe nadzieję ,ale wyszłaś za innego i kontaktu brak.


Hmm , tak wygląda życie towarzyskie młodej mamy ? Niestety , każdy ma swoje życie i nie zawsze będzie czas i miejsce na długie spotkania jak dawniej .
Ja mam męża, dziecko , ale znajomych też potrzebuje. Chociażby , dlatego żeby wyjść na spacer i odetchnąć od klocków , zupek i pytań "dlaczego ?" . Mam ochotę porozmawiać z kimś o tematach o których rozmawia się tylko z przyjaciółką. Niestety albo Ja jestem jakaś "toksyczna " , albo nie trafiłam jeszcze na taką prawdziwą przyjaźń . Jestem Osobą . która ma miękkie serce , ale i tyłek nie twardy i nie raz dostałam za to po czterech literach. Zawsze każdemu staram się pomóc jak potrafię , ale to obraca się tylko przeciwko mnie. Straciłam przyjaźnie już z względu na to , zawsze wychodziło odwrotnie od zamierzeń. Niestety , dlatego jeżeli chcesz mieć długą i wierną przyjaźń trzymaj ją na dystans. Dobroć i pomoc nie zawsze popłaca.

No to się wam wyżaliłam także tego :) Idę spać , miłej nocy dla każdego :)

                                                                                              MamaOlenki

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images