Nasze miejsce na Ziemi

07:19





Marzenia ... Wszyscy je mają. Małe , duże , mają .Od zawsze mi się wydawało ,że marzenia to coś nieosiągalnego. Coś czego nie można spełnić . Myliłam się. Moje  marzenia spełniły się.Chciałam mieć męża , dom , dziecko. Mam . Wspaniałego męża i choć  czasem nie ma go więcej jak jest to i tak wiem , że on dla nas , wyjeżdża i też by wolał być codziennie . Mamy swoje własne mieszkanie .Może nie do końca , bo na spółkę z bankiem , ale jest . Mamy wspaniałą córeczkę. 3-letnią gadułę . Którą bardzo kochamy.

Moje marzenia się spełniły , ale chciałam więcej. Do wielkiego miasta , do męża , bo fajnie się tam mieszkało jak byliśmy tylko dwoje . Niestety nie jest tak fajnie , wielkie miasto , zgiełk . Ludzie pędzą , nie wiedzą tak naprawdę do czego . Ja wiem , że naszym całym światem jest teraz nasza córeczka , rodzina . Nasze miejsce jest tam w naszym domu . Teraz to wiemy i wracamy .

Wracamy do naszego miejsca na Ziemi .

Do domu

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Marzenia to takie nasze małe cele do których warto dążyć....

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images