Szacunek

05:15

 Szacunek w naszych czasach jest bardzo rzadko spotykanym zjawiskiem.Niestety nikt nie szanuje drugiego człowieka , ani jego czasu.
   Zrobiłam wyprzedaż szafy Oli i swojej oraz zabawek. Niestety dziecko mi urosło i muszę się pozbyć trzech siat ubranek i kupić kolejne. Zabawki w większości też wymieniam bo już inny przedział :)
  Dużo pań zarezerwowało , podsumowało , umówiło się I co ? Nic , nie przyszła ani jedna , Co lepsze żadna , ale to żadna nie dała znać .
Ja odwołałam swoje sprawy , odwołałam dziecka rehabilitacje , zarezerwowałam cały dzień dla nich bo trochę tego było , a one nie przyszły. Napisałam do każdej wiadomość i nikt nie odpisał.
Nie chcesz , to nie wciskam na siłę , ale po co marnujesz mój czas . Nerwy też .
Najlepsze jest to , że każda jest matką i nie rozumiem , że sumienie  dało im tak spokojnie zasnąć .
Kiedyś wy-matki też możecie być w takiej sytuacji i nie życzę nikomu braku szacunku.

  Szanujmy każdego człowieka tak jak byśmy sami chcieli być traktowani i szanowani. Kiedyś los się może odwrócić i co wtedy ?

A chętnych zapraszam na profil wyprzedażowy
https://www.facebook.com/wyprzedazszafki?ref=hl


                                                                              MamaOlenki

You Might Also Like

2 komentarze

  1. bardzo mądrze napisane, ja ogólnie twierdzę że tyle ile od siebie damy tyle do nas wraca http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przerażona... jestem przerażona, że naprawdę otaczamy się tak bezwzględnymi ludźmi. BRAK WYCZUCIA, zdecydowanie... Nie fajnie! Bardzo nie fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images