Czy prowadzenie bloga ogranicza naszą prywatność ?

06:20

Mój mąż ostatnio stwierdził , że prowadzenie bloga ogranicza prywatność. Przez pisanie na blogu oraz facebook'u co się dzieje, gdzie jesteśmy , co widzieliśmy.
 Oczywiście stwierdził to ten co nawet facebooka nie ma :)
Ponadto jestem zdania , że nie trzeba wypisywać co sie w danym czasie dzieję . Można to ładnie "obejść" i zachować tą prywatność .

Na facebook'u jesteśmy bardziej narażeni na utratę prywatności niż poprzez prowadzenie bloga. Z publikowaniem pewnych sytuacji , zdjęć oraz wydarzeń trzeba ostrożnie. Mieć umiar .


Musimy wiedzieć ,gdzie leży granica .Trzeba ją umiejętnie dozować
Dzień w którym zaczęłam pisać bloga był najlepszym dniem , najlepszym wyborem . Lubię to robić dla samej siebie . Miejsce gdzie można "odskoczyć " na chwilę od życia codziennego .
Troche jak pisanie pamiętnika tyle ,że ktoś to czyta i komentuje . Ogląda i doradza .
Ktoś cię dostrzeże inny pochwali to co robisz . Dlatego nasza prywatność zależy od nas samych.

                                                                                        MamaOlenki

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Prowadzenie bloga i udzielanie się w sieci może ograniczać prywatność ale nie musi. Ja na przykład swoje nazwisko mam tylko na fb gdzie mam ustawienia prywatności dlatego ktoś z kim nie mam wspólnych znajomych widzi tylko imię, nazwisko, profilowe i zdjęcie w tle :) Na pozostałych portalach nie używam swojego prawdziwego nazwiska i nie udzielam informacji o mojej rodzinie czy dokładnym miejscu zamieszkania :)

    Zapraszam do mnie'
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images