Dobroć

23:50

  W dzisiejszych czasach spotykamy różnych ludzi. Modnie ubranych lub zwykle , czasem z różnymi odcieniami i kolorami włosów . Musimy jednak pamiętać , że nie wygląd , a charakter jest najważniejszy.


Spotykamy w swoim życiu różne osoby . Jedni są bardzo mili , aż mdli , a kolejni odpychają od siebie człowieka.
 Rano kupujesz w kiosku gazetę i Pani w okienku rzuca oschle "Co podać ? " . Odechciewa się tego dnia . Lecz gdyby powiedziała innym tonem , twój dzień mógłby się zacząć bardzo miło.
Ostatnio jeździłam , załatwiałam dokumenty. Jak to w sprawach papierkowych dużo roboty.
  Trzeba mi było wyrobić opinię do przedszkola . Poszłam więc do jednej poradni , najbliżej . Zostałam
odesłana do drugiej , w tamtej zaś miejsca odległe.
Dzwoniłam po wielu , w każdej mnie odsyłano.
Kilka dni później poszłam do jeszcze jednej z polecenie znajomej.Myślę sobie "Już w tej muszą mi pomóc , a jak nie to zostanę , aż zrobią coś ". Jednak nie musiałam , bo spotkałam bardzo fajną i życiową Panią dyrektor. Panie przyjęły mnie jeszcze tego samego dnia .

Jak widać w życiu codziennym bardzo potrzebna jest dobroć drugiego człowieka.
Tylko pamiętaj , że to dobro dotyczy w obydwie strony. Ty też musisz doceniać innych.

Bo co by było, gdybyśmy wszyscy byli o złych charakterach i humorach ?

No własnie świat byłby okropny, każdy chodziłby zły. Nie cieszyłyby nas drobne rzeczy.


                                                                                                   Mama Olenki


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images