Takie dni

14:13



 Bywają takie dni w życiu mamy , że jest  ciężko. Jesteśmy zmęczone , baa wykończone.
Rola mamy potrzebuje wielu poświęceń , wielu wyrzeczeń oraz wyborów .Musisz podejmować bardzo ważne decyzje za tego małego człowieka.

Poświęcasz dziecku całą swoją uwagę , całe dnie i noce .A co jeśli musisz być cały miesiąc z dzieckiem ? Sama bez pomocy?
A gdzie posprzątanie mieszkania , gdzie zjedzenie normalnego posiłku , a kąpiel ? To już rarytas. Na ogół kończy się to tak , że szybki prysznic , a nagle wyskakujesz jak poparzona , bo dziecko się obudziło.

Niektóre mamy mają to szczęście , że tatuś chociaż wieczorem jest w domu . Położy spać , poprzytula. Możesz złapać chwilę dla siebie . Masz do kogo buzię otworzyć , porozmawiać .
Ostatnio słyszałam "Byłam z dzieckiem sama dwa dni " . Jeżeli dwa dni samej z dzieckiem Cię wykańcza to co inni mają powiedzieć ? Matki samotnie wychowujące dzieci albo te co mężów mają w ciągłej delegacji ?

Takie dni dopadają każdego , dni wątpliwości , zmęczenia . Jak wszyscy i ja mam prawo do zmęczenia. Czasem marzę o tym ,żeby ktoś przyszedł zabrał Ole na jeden dzień .
Żebym mogła normalnie odpocząć, niestety to tylko moje marzenia , jedynie złapie chwilę dla siebie jak tata przyjeżdża do domu . Mam rodzinę "pod ręką" którą mogę zawsze poprosić o pomoc . Tylko to nie na tym polega . To moje życie , moje dziecko i trzeba samemu stawiać temu czoła.
Przedszkole , zakupy , lekarze... Wszystko to jeszcze dodatkowo.

Oby takich dni było jak najmniej :)

                        







                                                                                               Mama Olenki

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images