Cele

03:13

Nigdy nie umiałam od siebie wymagać , stawiać sobie poprzeczki coraz wyżej . Zawsze chciałam zrobić co muszę i iść dalej . Nie umiałam pokazać , że stać mnie na więcej , Na dużo więcej.
Przeważnie chcemy być w towarzystwie osób , które lubimy . Fajnie nam się rozmawia, śmiejemy się w większości czasu. Tylko czy to o to chodzi ?
Niestety samymi rozmowami , zakupami czy śmianiem się nie osiągniesz wiele .
Powinnaś się spotykać również z ludźmi od których się możesz czegoś nauczyć . Wyciągnąć coś z tych spotkań .
Z takimi co potrafią cię pociągnąć do góry , a nie na dół.

Kiedy założyłam bloga , traktowałam go jak moje hobby. Jakiś rodzaj pamiętnika. Miejsce , gdzie mogę zostawić po sobie ślad . Teraz po długim czasie obserwowania innych i z własnego doświadczenia wiem , że bloga trzeba rozwijać .Codziennie.
Promować produkty , pisać systematycznie , organizować konkursy oraz spotkania. No właśnie . Takie spotkania blogerek zauważyłam na jednej z grup fb . Każde miasto coś organizuje , nawet parę  razy w roku , a u nas ? U nas nic nie słychać nic nie widać .
Odważyłam się , napisałam , że zorganizuje takie spotkanie . Jest ! Jest odzew od blogerek. Super . Lista się stworzyła , zaplanowane spotkanie jest. Tylko czy podołam ? Może się wycofam ? Chyba nie dam rady .
Znowu w siebie nie wierzysz ? Tak nie wierze , inni chyba tez we mnie nie wierzą .

Owszem dasz radę ! Dlaczego zaniżam sobie poprzeczkę ?
Ok. Poszłam dalej . Napisałam do sponsorów , zorganizowałam atrakcje . Spotkanie planowane jest w Styczniu .
Dlatego warto stawiać sobie cele i je realizować . Bo każdy mały krok zbliża nas do tego wielkiego.


  



Plecak Oli - home-you
Spodnie - H&M


                                                                              MamaOlenki

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images