Ten czas

23:59


   Nadchodzi czas w roli rodzica kiedy dziecko "idzie" w świat . Odrywa się od maminej spódnicy ,odkrywa nowe miejsca , poznaje nowych ludzi.U nas ten czas zaczął się  z dniem 1 września . Nasza córeczka poszła do przedszkola . Do nowego miejsca do nowych ludzi.Chociaż wiem , że jest na tyle duża , że powie mi jak będzie coś nie tak , to i tak się  martwię jak sobie poradzi.
  Nie musiała iść do przedszkola teraz , bo ma 3,5 roku lecz tak zdecydowaliśmy , żeby miała ten kontakt z  dziećmi i uczyła się z nimi przebywać .
To już ten czas kiedy moje malutkie dzieciątko wyfruwa po nowe doświadczenia , po nowe horyzonty . Ten czas , kiedy staje się moją starszą córeczką .
Ten czas nadszedł już ...


                                                                                      MamaOlenki

You Might Also Like

1 komentarze

  1. My w ostatniej chwili wycofaliśmy zgłoszenie do żłobka, też chciałam żeby miał kontakt z dziećmi ale wydaje mi się że jeśli rodzice mogą sobie na to pozwolić to dziecko powinno jak najdłużej zostać w domu ;)
    Trzymaj się.
    Pozdrawiam
    www.kolorowe-usta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images