Kosmetyczne denko

12:29

Witam was serdecznie , dzisiaj przychodzę do was z nowością na moim blogu . A mianowicie z recenzjami kosmetyków , których używałam . Które wam mogę śmiało polecić a których nieeee. A są takie :)
Zatem przechodzę do rzeczy :)


 Na pierwszy rzut idzie płyn do mycia twarzy "Cien".Ten płyn możecie kupić w Lidlu w niskiej cenie. Nie pamiętam w jakiej , bo kupiłam go dawno i używałam na zmianę z innym.
 Co mogę o nim napisać ?
Płyn taki sobie. Raczej nie polecam . Przeszkadzało mi w nim to ,że nie jest taki jak normalne płyny micelarne do twarzy , ponieważ się pienił na buzi przy przemywaniu. Tak jakby był do mycia twarzy pod wodą , a na etykiecie wyraźnie piszę ,że przemywać wacikiem .
Pojemność płynu 250 ml.




Rozświetlające mleczko oczyszczające do twarzy Loreal Paris Ideal Glow


Kupiłam pierwszy raz na próbę .W promocji można dostać za ok. 16 zł.
 Producent piszę ,że mleczko stworzone jest do cery zmęczonej i pozbawionej blasku, usuwa wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń , aby skóra była piękniejsza . Czy moja skóra jest piękniejsza ?
Hmm , mleczko jest rewelacyjne ! Jak dla mnie najlepsze jakie miałam do tej pory .
Skóra oczyszczona , nawilżona , a poza tym mięciutka .
Polecam , cena tak jak pisałam ok .16 zl w promocji , pojemność 200 ml.


Płyn do higieny intymnej dla dzieci od 1 roku życia  z "AA"
          

Zaciekawiłam się nim ze względu an moją córcię . Ponieważ jest dziewczynką oraz dlatego ,że Ola jest bardzo podatna na infekcję . Skończyłyśmy cały i rzeczywiście koi i chroni , delikatny , nie podrażnia skóry dziecka . Polecam mamom dziewczynek po 1 roku życia .
Pojemność 300 ml  , cena ok.12 zł



Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom "Ziaja "
       
Serię liście manuka zna chyba każdy . Ma ona na celu oczyszczanie skóry normalnej , tłustej i mieszanej , przeciw zaskórnikom .
Ja mam cały komplet kosmetyków tej serii , lecz pasta skończyła się pierwsza , bo jest bardzo , bardzo dobra . Naprawdę oczyszcza świetnie skórę.
Cena ok.11 zł, pojemność 75 ml



Następnym kosmetykiem ,który zużyłam w tym miesiącu jest maska regenerująca do włosów firmy ProSalon .
O zapachu mleka i miodu .Maska bardzo  dobra. Chociaż ja mam włosy z tendencją do przetłuszczania się , ale bardzo mi się plączą . Raczej plątały jak miałam długie . Teraz mam krótkie , ale również muszę ich używać . Jest bardzo wydajna , ja kupiłam swoją ok. 6 miesięcy temu . Pojemność 1 litr , cena w Hebe ok.12 zł w promocji .
Jeszcze jedno co jest w niej fajne to pompka . Nie trzeba wkładać całej  mokrej ręki do dużego pojemnika tylko fajnie pompką sobie dozujemy .


Szampon dla dzieci "Bambi"

Chyba każdy zna ten szampon, a przynajmniej każda mama już na pewno. Słynie on ze swojego zapachu przede wszystkim. Łagodnie myje skórę głowy oraz włosy . Nie szczypie w oczy , nie drażni skóry.
Ostatnio jest ciężko dostępny .
Pojemność 150 ml . Cena do 5 zł

 
I ostatnim kosmetykiem jest płyn do kąpieli dla dzieci z Avonu.


Seria Hello Kitty dla dziewczynek . Łagodny zapach jak dla mnie truskawkowo-śmietankowy. Robi dużo piany z małej ilości płynu. Nie uczula przynajmniej mojej córci ,a jest alergiczna . Buteleczka zachęca dziecko do kąpieli .
Pojemność 250 ml cena ok.12 zl





Na dzisiaj tyle zużyć kosmetycznych :)
 Jak wam się podobają takie wpisy i chcecie je częściej widzieć u mnie na blogu , piszcie komentarze .

                                                                                     MamaOlenki

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images